sobota, 27 września 2014


Jak wyleczyłem trądzik, wągry oraz wypryski.

Przez dobre 3/4 lata błądziłem i próbowałem leczyć pryszcze bez skutku. Miałem poprostu multum tego na twarzy, co z tym idzie - wiele kompleksów. Długi czas nie wiedziałem co z tym wszystkim zrobić
Pewnego razu poszedłem do kosmetyczki i to było jedno z najlepszych rozwiazań, które mogłe zrobić dla mojej twarzy :)

Dlatego dzisiaj chciałem się podzielić tym co właśnie kosmetyczka się ze mną podzieliła.

Kuracja trwała dość długo, bodajże 2 miesiące samego wyciskania tych pryszczy oraz wągrów. Setki nakłówania igłą, ból ale no co sie nie robi żeby było lepiej? :)
Moja skóra wydziela bardzo dużo sebum, dlatego też wyskakiwało mi tak dużo wągrów, co z tym idzie - pryszczy. To jest niestety u mnie już ekstremalne, często moja skóra świeci się jakby była posmarowana olejem.
Jedyne co mogę polecić osobą z podobnym problemem - bibułki matujące. To jest jedna z najważniejszych rzeczy, ponieważ te bibułki usuwają sebum i skóra nie świeci się po nich. Idealna inicjatywa kiedy jesteś w szkole, lub na mieście. No przecież kto chce aby jego skóra wyglądała na tak bardzo tłustą?:)

2 bardzo ważny punkt to mycie twarzy żelem antybakteryjnym do tłustej cery. U mnie jest to akurat żel do twarzy z niedoskonałościami z The Body Shop.Używam go 3 razy dziennie, świetnie oczyszcza i matowi skórę. Nie jest zbyt tani, ponieważ kosztuje 40 zł, ale zawdzięczam mu tak dużo! Następną ważną rzeczą jest tonik, oraz krem do cery tłustej.
Tonik - antybakteryjny z Ziaji oraz krem nawilżająco- matujący z Garniera. Co prawda matu nie daje wcale, lecz dobrze nawilża. Bibułek matujących używam z Essence. 3 do 4 razy w tygodniu używam również peeligu. To jest ważna czynność, ponieważ regularnie musimy usuwać martwy naskórek. Mi przypadł akurat peeling z Elkos z witaminą B5, który dobrze sprawdza się na mojej skórze.

Bardzo ważna jest również higiena. NIE możemy dotykać twarzy brudnymi rękoma. Dlatego ja np. przez użyciem bibułek matujących używam najpierw żelu dezynfekującego, którego noszę zawsze przy sobie.


Oczywiście musimy również pamiętać o zdrowym odżywianiu, o tym aby nie jest wielu słodyczy, bo one w dużym stopniu działają na niedoskonałości.


Produkty o których mówię:
                                                                                           
 Żel oczyszczający niedoskonałości z
 The Body Shop                                                                       Bibułki matujące z Essence
                                                                                         
   Garnier - krem nawilżająco-matujący                                    Peeling Elkos z witaminą B5
                                                               
      Tonik antybakteryjny z Ziaji


45 komentarzy:

  1. Jest!pierwsza :)jak zawsze przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 :* Dziękuję Ci za wszystko <3 Za tego posta, za aska i za to, że po prostu jesteś :*. /Nie mam blogspota, więc podpisuję się nazwą z aska :D @ikste

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie!:)czekamy na zdjęcia przed i po:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym, daj zdjęcie przed i po kuracji :)

      Usuń
  4. Dziękujemy Kubuś za rady :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post sama mam z tym problem ale ja oprócz tego muszę pilnować diety bo dużo zależy od tego co jemy. Świetny blog oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Zgadzam się, to jaką mamy kondycje cery zależy od tego co jemy.

      Usuń
  6. Kubuś, możesz napisac w jakich drogeriach znalazłeś te kosmetyki? Bede mega wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel - The Body Shop
      Bibułki matujące z essence - Rossman
      Peeling - Rossman
      Tonik z Ziaji - Natura
      Krem z Garniera - Natura

      Usuń
    2. Dziekuje :) kocham mocno ❤️

      Usuń
  7. gdymyś mógł wyłącz znaki które trzeba wpisywać gdy chce się do dać komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba, da się :) Ustawienia → komentarze, poszukaj tam :)

      Usuń
  8. Uzywales moze miodu? Ja uzywam go od bardzo dawna na swoja twarz .i bardzo mi pomógł. Spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, dopiero zaczynasz z blogowaniem no ale oby tak dalej! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyłącz weryfikację obrazkową. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, teraz Ci dokładnie nie powiem bo jestem na tel ale pogrzeb w ustawieniach i znajdziesz. :)

      Usuń
  11. Gdzie robiłeś grafikę na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle przydatny wpis na blogu.
    Także walczę od paru lat z trądzikiem i świecącą się skóra.
    Polecam kosmetyki BARWA SIARKOWA MOC, mi bardzo pomogły. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post!
    Czy możesz zrobić dodatkową zakładkę lub post o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypróbuj La Roche Posay Effaclar - żel i Effaclar duo jeżeli chodzi o krem ;) Pamiętaj, że peeling można wykonywać tylko i wyłącznie kiedy nie masz żadnych aktywnych zmian na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  15. ile Cię to wszystko pieniędzy wyszło?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubuś jesteś świetny po prostu! Jestem z Tobą od początku i będę do końca. Dziękuję za to, że jesteś z nami. To bardzo wiele znaczy! A co tych chusteczek to naprawdę trafny wybór, sama mam i są warte polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne! Dziwnym trafem uzywamy tych samych kosmetykow :o hahaha przypadeg? XD ROWNIEZ POLECAM ZAINWESTOWAC W TE KOSMETYKI!

    OdpowiedzUsuń
  18. To wszystko stosujesz codziennir?

    OdpowiedzUsuń
  19. a by wyłączyć weryfikację obrazkową musisz wejść w ustawienia nastepnie wybierasz posty i komentarze gdy w to już wjedziesz będzie pisało coś takiego "Włącz weryfikację obrazkową " i ty w tedy wybierasz nie albo tak czyli czy ma to być czy nie.
    Masło maślane ale moze coś zrozumiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny post :D mam ten sam krem i tonik i tez bardzo polecam xD a Ty Kubus trzymaj sie mocno i milego wieczorku zycze ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak do świąt nie przyjedziesz do Torunia, to sami po Ciebie przyjedziemy do tych Niemiec!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatny post :) Ja jeszcze polecam tabletki Visaxinum, które można kupić chyba w każdej aptece :) Po jakiejś 5-cio miesięcznej przerwie stosuję przez tydzień i dużo się poprawiło jeśli chodzi o wypryski. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalem visaxinum przez 4 miesiace i nie dal niestety zadnycb rezulfatow:(

      Usuń
  23. Kubus ile kosztowal ten tonik z ziaji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Post świetny, a do tego sobie z tym poradziles i ze zniosles ten ból, gratulacje dla Ciebie Kubuś :)) ale do Ciebie pytanie, mam ogromny problem z cerą naczynkowa, może to śmieszne, ale chciałam spytać czy wiesz coś może w tym temacie, strasznie wstydzę się moich wielkich czerwonych rumieńców i nie mam pojęcia co z tym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  25. hm, może warto wypróbować. Co prawda ostatnio u mnie z twarzą jest o wiele lepiej niż kiedyś było, ale i tak pojawiają się jakieś niedoskonałości.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. A trzymanie twarzy nad para z goracej wody pomaga?

    OdpowiedzUsuń