sobota, 13 września 2014

Jak w zdrowy sposób schudłem 15 kg w 2 miesiące? 

Doprawdy wpis ten miałem dodać już jakiś czas temi, ale nie miałem zbytnio odwagi pokazać swoich zdjęć "przed". Od dawien dawna miałem okropne kompleksy na temat mojej wagi oraz ciała, potrafiłem nie wychodzić z domu, zamykać się w sobie i czuć się po prostu źle. W pewnym momencie przyszedł taki czas gdzie powiedziałem sobie "stop! Kurde, spójrz na swoje życie, jest beznadziejne i nudne. Tylko szkoła-dom, szkoła-dom i obżeranie się do syta, pakowanie w siebie słodyczy i tłustych rzeczy." Ten czas był okropny, było to spowodowane przeprowadzką do Niemiec, nowe miejsce, nowe wyzwania i strach.

Jak już wyżej wspomniałem, w pewnym momencie skończyłem to wszystko, chciałem schudnąć, być atrakcyjny, lubić siebie i swoje ciało. A wiecie co mi w tym pomogło? Może brzmi to pospolicie, ale ĆWICZENIA. To one były tą większą połową sukcesu. Zapisałem się na siłownie na którą chodziłem 3/4 razy w tygodniu. Z natury jestem leniwą osobą, bardzo mi się nie chciało, ale zmusiłem się i za 4,5 razem już samego ciągnęło mnie do ćwiczeń. Oczywiście można je wykonywać równie dobrze w domu, z Mel B, czy Ewą Chodakowską, lub innymi instruktorkami.

W drugą połowę sukcesu zaliczały się:
- zdrowe posiłki
- regularne godziny jedzenia
- picie wody
- zorganizowanie sobie czasu, aby nie leżeć bezczynnie w łóżku/na kanapie i nie obżerać się.

Bardzo ważnym punktem jest picie wody, żadnych kolorowych, słodkich napojów.
I uwierzcie mi, że kiedyś, kiedy obżerałem się słodyczami byłem strasznie ospały, cały czas chciało mi się po prostu do łóżka, byłem często smutny i beż życia.
Od kiedy odżywiam się zdrowo wszystko się kompletnie zmieniło, zacząłem wychodzić ze znajomymi, jestem radosny, mam energie i naprawdę jest super.

Ważne jest, aby posiłki jedzono w tych samych odstępach czasowych - 3 syte, 2 małe przekąski.

Napisze wam jak to wygląda u mnie w najnormalniejszy dzień szkolny:

1. Śniadanie - 6:30
2. Przekąska - 9:30
3. Obiad: 13:10
4. Przekąska - 15:30
5. Kolacja - 18:00

Co jeść?
Ja bez wymyślnych rzeczy jadłem wiele warzyw, owoców, jogurtów, twarożki oraz mięso. Dziennie nie przekraczałem 1700 kalorii. Odstawiłem również słone rzeczy jak chipsy, paluszki lub wszelkie solone przekąski, ponieważ sól zatrzymuje wode w organiźmie. I jeszcze tak od siebie, jadłem 1 ostrą papryczke chilli dziennie, ponieważ papryczki chilli bardzo przyśpieszają metabolizm. Ważny jest również sen i to, aby od kolacji, do śniadania następnego dnia było przynajmniej 12 godzin przerwy, aby organizm mógł odpocząć, wszystko strawić oraz dojść już do 'porządku'.
Mogę również dodać, że raz w tygodniu robiłem sobie jeden dzień, który nazywam "cheat day", u mnie to aktualnie od Piątku wieczorem do Soboty wieczorem. W ten jedyny dzień można jeść co się zechce.

I to właśnie te rzeczy powyżej napisane doprowadziły mnie do schudnięcia. Wola, motywacja, chęci - najważniejsze aspekty.

Powodzenia wam wszystkim w osiąganiu swoich celów. :)


72 komentarze:

  1. Woooow!cudowna przemiana*_*podziwiam Cię i zazdroszczę jak nie wiem. Ja zmagam się ze słodyczami od jakiegoś roku, nie wychodzę z domu,straciłam znajomych i raczej szanse na chłopaka który mi się podoba. Tyle razy zabieralam się za siebie i zawsze to samo...:'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz powiedziec sobie, ze juz tak nie moze byc, ze od teraz przestaniesz! Nie uzalaj sie nad soba, wez sie do roboty a zobaczysz jak twoje zycie sie zmieni ;)

      Usuń
  2. Kubuś, w ten sposób pokazujesz, że chcieć to móc. Na prawdę podziwiam cię za tak ogromną przemianę. Było warto. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubaaa :) jaki swietny jejku <3 teraz to mam motywacje :D a u Ciebie nastapila cudowna przemiana :) az trudno w to uwierzyc :) kocham Cie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dam radę kulwa!:D dziękuje, że jesteś Kuba :) naprawdę..potrafisz jakby "wepchnąć" w ludzi tyle pozytywnej energii, zmieniłam się, ale sądzę że na lepsze..dzięki Tobie bardziej akcepuje siebie i nie chodzi o sam ten wpis.. odkąd Cie znalazłam zaskakujesz mnie na codzień, uśmiecham się, gdy odpowiadasz, dodajesz zdjęcia na którym jest Twój szczery uśmiech <3 nigdy Cię jeszcze nie widziałam na żywo także nie znam Cię ze świata realnego, chociaż wątpie że jesteś kimś zupełnie innym, ale mimo to wszystko kocham Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba, dzięki za motywacje i rady dotyczące diety! Jesteś super! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka! Ja też chcę trochę schudnąć, ale jakoś nie mogę się zebrać. Jakiegoś czasu robiłam po 100-200 brzuszków dziennie, myślisz, że to coś da?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli bedziesz codziennie powtarzac ta czynnosc, to uwierz, ze da BARDZO duzo.

      Usuń
    2. dziękuję że odpisałeś :) A na uda z mniej wysiłkowych co polecisz? bo mel b i Chodakowska niebardzo moge bo mam problemy z sercem ;/

      Usuń
  7. Kuba już ci to mówiłam ale jestem z ciebie dumna:* , mam nadzieje że nie stracisz motywacji do osiagania dalszych celów :* i pamiętaj jak będziesz chciał porozmawiać to dzwoń ♡ / Karla
    ps: nie chciało mi sie logować :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubuś, a możesz jeszcze napisać ile masz wzrostu i ile ważyłeś przed i po? Może to się okazać bardzo przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kubuś błagam odpowiedz :(
    czy mógłbyś mi napisać taką rozpiske dnia co mam jeść i jakie ćwiczenia o której godz.?
    ja też mam kompleksy co do mojej wagi i chce to zmienić :)
    proszę odpisz ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubuś Dziękuję ! <3 od jutra zaczynam ! Najlepszy ^^ ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie ze napisałeś tą notkę, bardzo mi pomogła i będę tu wracać gdy stracę motywację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A w ile tyle schudłeś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet tytułu nie przeczytałeś/as

      Usuń
  13. jadłeś chleba na diecie? Czy całkowicie z niego zrezygnowałeś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak radziles sobie z chęcią na słodycze albo gdy czułes ze juz nie wytrzymasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś wazylam 73 kg nie zwracalam uwagi na mój wygląd aż do czasu kiedy każdy zaczął wytykać mnie palcami.postanowiłam ze tak nie będzie, wzięłam się za siebie i w krótkim czasie zrzucilam parę kilo.na pewno po pół roku było mnie 20 kg mniej ;)) teraz sobie odpusciam i mówiąc szczerze trochę przytylam Kubuś pomóż na nowo się zmobilizować/ paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, motywacje musisz miec sama w sobie, bo to jest najwazniejsze. Cwicz i zdrowi sie odzywiaj a zobaczysz, ze wyjdzie Ci to na dobre.

      Usuń
  16. od zawsze próbowałam schudnąć, nawet mi się to ostatnio udało, tylko jedna rzecz mi w tym "przeszkadza", a mienowicie jest to szkoła, siedzę tam od 8 rano do 1 wieczorem, przerwy są tak krótkie, że cieszę się, że mogę zjeść coś w biegu i popić wodą, nie mam siły na ćwiczenia po szkole, a gdzie nauka. ale postanowiłam, że ranop zmaiast o 6, będę wstawać o 5 i będę ćwiczyć! dziekuję, jesteś moją motywacją!: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kubuś chciałabym się zapytać co konkretnie jadłeś na śniadanie. Bo ja mam proble i nie jem śniadań... Płatki za twarde albo za miękkie ,chleb tak samo ,zawsze źle. Doradzisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie jem płatki, ale tak samo jugurty też, także dla Ciebie jogurty byłyby dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  18. Kuuba ja nie dam rady caly czas jeem a cwiczyc mi sie nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubuś ja chcę się odchudzić i wpadłam na pomysł że będę się ciąć wtedy kiedy będę jeść słodycze może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale cuż prubowałam już mnustwo sposobów
    Ps.KOOOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku Kuba dziękuję tobie że jesteś,od jutra zacznę biegać,zdrowo się odżywiać i ogarnę jakieś dodatkowe ćwiczenia które spalają tkane tłuszczową... Mam nadzieje ze coś mi się uda :)))Kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 179 cm wzrostu i waże 69 kg jak myślisz ile jeszcze musze schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubus wiesz co najlepsze jest to ze jak czytam to, to wpierdalam jak swinia XD p.s. jestem z Ciebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  24. Kubus bo ja mam tak,ze w poniedzialki wracam ze szkoly po 16:10 a w srody po 12:25 a w reszte dni po 14 i 13 Wiec wychodzi na to że ja nie dam rady jesc o tej samej porze Poradz! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czesc Kuba! Czy jesli bd sie trzymać ściśle diety oraz dziennie jeździć 15 km na rowerze to spale tluszcz z okolic brzucha ? I czy to wystarczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cwicz az 15 km na dzien bo to za duzo, wystarczy 7 :)
      Na vrzuch zwyczajne brzuszki beda idealne. Wraz z dobrym odzywianiem zobaczysz szybko efekty.

      Usuń
    2. Tylko, że ja kocham jeździć na rowerze :)

      Usuń
  26. Kuba, czy moglys mi doradzic jakies cwiczenia, ktore wysmukla CALE cialo? Mam na mysli jakies cwiczenia Ewy Chodakowskiej lub Mel b. Cwicze juz ''skalpel'' od miesiaca i schudlam ledwo kilogram. Oczywiscie po przeczytaniu Twojego wpisu nabralam wiecej wiary w siebie i motywacje. :) Mam wzrostu ok 157, a waze 48 kg. Wiem,ze to o wiele za duzo na moj wzrost. :( Boje sie, ze z waga nie zwroce nigdy uwagi chlopaka ktory mi sie podoba. Chcialabym schudnac tak, zeby wazyc przynajmniej 40kg. Doradzisz cos? Widac, ze po takiej przemianie mozesz miec duza wiedze na ten temat. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waga 40 kg bylaby akurat idealna dla Ciebie. Wazne jest to, abys dobrze sie odzywiala wraz z tymi cwiczeniami. Ja Ci polecam Mel B, trening calego ciala, 4 razy w tygodniu. Zobaczysz efekty, przysiegam:) i wierze w Ciebie!:*

      Usuń
    2. Dziękuję, zrobię co w mojej mocy i wierzę, że się uda! :)

      Usuń
  27. Kubuś, jesli waze 45 kg przy wzroscie 160 cm to mam niedowage? Chce zrzucic tzw 'oponke' i jak myslisz, brzuszki wystarcza?

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje Kubus :( :*
    Przy wzroście 1,78cm waga 60 jest dobra?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O której godzinie ćwiczyłeś? Przed czy po jedzeniu? Ile czasu trwały te ćwiczenia? ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed jedzeniem, gdzies o 16, cwiczenia trwaly z 2 godziny

      Usuń
  30. Jeju Kuba jesteś taki cudowny! <3 Tym postem uświadomiłes mi że naprawde jeśli sie ruszy dupe można zdziałać naprawde wiele. Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kubuś dziękuje za notkę! Jeszcze bardziej mnie zmotywowała :). Jestem na diecie już jakiś tydzień, i odrazu widzę efekty! (może nie w wyglądzie. Np. mam lepszą kondycje od ćwiczeń, oraz cere. ZERO SŁODYCZY!) Chce schudnąć 10 kilo i wiem, że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojjej Kuba:* Jesteś cudowny i choć zdaję sb sprawę,że pewnie nigdy się spotkamy... to chce żebyś wiedział, ze dzięki Tb moje życie się zmieniało ( na lepsze). Dziękuję Ciii za wszystko i gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejciuu, Kubus dzieki tobie ─ wezme sie za siebie ! Ty dales rade ! Widzee, ze ci sie udalo ─ boziuuu kocham ciee i trzymaj kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki Kuba za tą notke może teraz uda mi sie schudnąć i nie będę ciągłym obiektem kpin w szkole że jestem strasznie gruba :( dziękuje ci jeszcze raz że jesteś i pomagasz każdemu kto tego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś wspaniały <3
    Mam nadzieje, że dzięki tym wskazówką uda mi się schudnąć te zbędne kilogramy :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiec tak... Przez całe życie byłam chudziutka, wszystko fajnie tylko ze cycków brak... Często się śmiali ze mnie z tego powodu... Wiec stwierdziłam ze postaram sie przytyć, może chociaż odrobinkę w te cycki pójdzie... No niestety dużo nie poszło, aczkolwiek przy wzroście 168 cm ważę teraz 56,5 kg... Czy to naprawdę bardzo dużo? :c postanowiłam sobie ze zacznę robić brzuszki żeby wrócił płaski brzuch no i może jakieś ćwiczenia ogólne... Proszę Cię o opinię na temat tego co napisałam... Myślę że sama Twoja odpowiedz mnie baaardzo zmotywuje <3 no i jeszcze jestem z Ciebie dumna no :* Kocham Cie Kubuś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz super wage, teraz to tylko ćwicz a będziesz miała super figure! :)

      Usuń
  37. No więc tak , waże 70 kg przy wzroście 1,75 , napiszesz mi jakąś rozpiske co jeść ? ;* ide do szkoły o 7 a wracam o 16. Co mam jeść i w jakich godzinach? Ćwiczyć to ćwicze streeta czasem i brzuszki i biegam ale przeszkadza mi moja figura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisze Ci, chyba sama potrafisz wynyslec cos zdrowego, tak? Nic trudnego:)

      Usuń
  38. Kubus dopiero teraz to przeczytalam zawsze uzalalam sie nad soba. Moje cialo mi sie nie podoba wygladam okropnie i pragne schudnac. To co napisałeś bardzo mnie zmotywowalo. Teraz mam 170cm wzrostu i waze 54 kg ale chcialabym wazyc przynajmniej 50kg. Jak bys mi odpisal bylo by mi bardzo milo uwielbiam cie Kubus :**

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam 175 wzrostu i ważę 80 kg, jem okropnie nieregularnie i nie ciągnie mnie do zmiany trybu życia, chociaż nieraz coś w głowie mi mówi 'kurna, zmieniła byś coś'. Wyglądam jak wyglądam, dobrze się czuję w swojej skórze i nie będę rezygnować z tego co lubię tylko po to żeby się podobać ludziom, bo nie na tym chyba życie polega, prawda ? :D Nie mam zamiaru nikogo urazić w żaden sposób, popieram zdrowy styl życia siłownia sport warzywka itd, ale wkurza mnie kiedy ktoś kogoś pyta 'Czy 30 kg przy 100 cm wzrostu to dobra waga??' bo każdy raczej sam powinien wiedzieć jak się czuje w swoim ciele. Mało ważne ale to tylko moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kuba, znasz jakieś dobre ćwiczenia nią uda, żeby były chudsze. Wiem, że jest mnóstwo o tym napisane w internecie, ale jakoś nic nie działa ich ciała się dowiedzieć czy znasz coś dobrego że swojego doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O nie!!nie odpuscimy ci!miałeś to nagrać na yt! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No muszę przyznać, że dałeś mi kopa w tyłek. Sam muszę schudnąć, bo czuje się źle i cały czas przesiaduję w domu. Najbardziej chciałbym założyć rurki, bo teraz nie mogę dobrać rozmiaru i zawsze mam za dużo.Pewna dziewczyna się we mnie zakochała zresztą ze wzajemnością, ale nie chciałem z nią chodzić, bo ona piękna a ja ? Sam zacznę biegać, ćwiczyć i może zapiszę się na siłownię tylko mam pytanie: co robiłeś na tej siłowni? I jaki chleb jadłeś ? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku juz od miesiąca kożystem z tej dielty i widze efekty. nie moge narazie określic ile waże bo się nie ważyłam przed dietą ale widac różnice ;) zarem z przyjaciółką motywujemy się twoim zdjęciem przed i po i marzymy żeby wyglądac tak jak ty. Dziękuje ci z całego SERDUSZKA <3

    OdpowiedzUsuń